Strona 7 z 25
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 12 cze ndz, 2011 3:34 pm
autor: xtrack
kubas pisze:Grubszy stabilizator z przodu to nie jest dobry pomysł, samochód się mniej przechyla to fakt ale jest dużo większa podsterowność. Bardzo dobrą modyfikacją jest jak najgrubszy stabilizator na tył. Dlatego idzie do mnie już 24mm na tył.
Hehehe Para a ja czekam na dzień jak poczujesz zapach i dźwięk mojego 8v

a nie mowiłem

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 16 cze czw, 2011 8:26 pm
autor: kubas
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 16 cze czw, 2011 9:10 pm
autor: grzesiek309
Nie marudź i tak masz jeden z najładniejszych "zwykłych"(nie GTI

) pugów w PL. Tak patrzę i coraz bardziej przekonuję się do pomalowania zimowej stali na biało

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 16 cze czw, 2011 9:19 pm
autor: Para
Stalówki się świetnie prezentują. Maska będzie z garbem ? Po co ci nowy grill ?
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 16 cze czw, 2011 9:26 pm
autor: kubas
Para pisze:Stalówki się świetnie prezentują. Maska będzie z garbem ? Po co ci nowy grill ?
No Martinop nie robi wersji bez garbu, grill bo ten ma połamane jedno mocowanie i jest krzywo... Może obczaje jak przełożyć same listewki i kupie jakiś w dowolnym kolorze.
Chyba mi się opony kończą

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 16 cze czw, 2011 10:04 pm
autor: bananowiec
I chyba na zbyt wysokim ciśnieniu jeździsz

Przy upalaniu na torze ze slicka musisz spuścić nieco ciśnienia, bo jak się mocno nagrzeją to ciśnienie robi się zbyt wysokie

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 16 cze czw, 2011 10:19 pm
autor: kubas
bananowiec pisze:I chyba na zbyt wysokim ciśnieniu jeździsz

Przy upalaniu na torze ze slicka musisz spuścić nieco ciśnienia, bo jak się mocno nagrzeją to ciśnienie robi się zbyt wysokie

Ciśnienie jest ok, na zimnej oponie pierwsze kółko na torze opony pływają na boki, tył wręcz tańczy po nagrzaniu to znika, a opona klei wyśmienicie. 2.1 bara w każdym kole mam na zimno.To są używane opony były krzywo zjechane u poprzedniego właściciela w saxo. U mnie w 205 ładnie się wyrównuje ich zużycie. Z przodu dzięki negatywowi boczek opony jest bardzo mało zniszczony a wewnętrzna część opony dużo bardziej zużyta. No i weź pod uwagę że ta opona ma wysoki profil. Z ciekawości zmierze jakie jest ciśnienie po nagrzaniu, ale obstawiam że coś koło 3barów. I przy tym ciśnieniu opona na pewno nie jest wybrzuszona.
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 16 cze czw, 2011 10:30 pm
autor: Michal gti
U mnie r888 też podobnie się zużywała (środek), ciśnienie było ok, ja pompowałem 2.2-2.4, na niższym samochód "odpływał".
P.S. Fajny projekcik, przemyślany i starannie przygotowany.
Gdzie najczęściej jeździsz?
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 16 cze czw, 2011 10:36 pm
autor: kubas
Michal gti pisze:U mnie r888 też podobnie się zużywała (środek), ciśnienie było ok, ja pompowałem 2.2-2.4, na niższym samochód "odpływał".
P.S. Fajny projekcik, przemyślany i starannie przygotowany.
Gdzie najczęściej jeździsz?
Bydgoszcz, Toruń to tak w miarę regularnie po 2 razy w miesiącu. Zdarzyło mi się raz wybrać do Lublina. Chciałbym jeszcze odwiedzić Poznań i Radom. Ale to dopiero po zmianie silnika. No i może kiedyś jakiś Ułęż choć nie jara mnie latanie po lotnisku między słupkami.
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 16 cze czw, 2011 11:00 pm
autor: bananowiec
My do Toyki na zimno bijemy 1.8 do 2.0 bara w zależności od temperatury.Ale to zależy także od preferencji kierowcy.
Pucharówki są po prostu świetne.Zdecydowanie dodały autku drapieżnego wyglądu

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 17 cze pt, 2011 1:47 am
autor: marcinpug
R888 na zimno przód 1.9 tył 1.8 na rajdowych Michałach tak samo .
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 17 cze pt, 2011 10:33 am
autor: Para
Skąd zamawiacie R888 ? Macie dobre ceny ?
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 25 cze sob, 2011 9:26 pm
autor: kubas
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 25 cze sob, 2011 9:35 pm
autor: 2mouse
Znaczy stabilizator?

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 25 cze sob, 2011 9:45 pm
autor: kubas
Znaczy się tak

Jest tak gruby że aż w to nie wierzę...