Strona 7 z 7
Re: 205 CTi "Gutek"
: 30 kwie ndz, 2017 10:13 am
autor: grzesiek309
Spokojna głowa, będą jak nowe

Już ja o to zadbam

Re: 205 CTi "Gutek"
: 17 wrz ndz, 2017 4:38 pm
autor: grzesiek309
Będzie afera?
No dobra, nie będzie jaj

CTI trafiło do mnie na piaskowanie podwozia zabezpieczenie antykorozyjne i kilka porawek przy okazji. Ory belka została zregenerowana. Jest stan wskazywał, że przebieg 170 tys km jest oryginalny. Jeden czop zużyty, łożyska zaczynały się już zacierać. Wpadł komplet nowych SNRa i dużo smaru Shella

Przy okazji nowe przewody i płyn hamulcowy.
Podwozie wypiaskowane, zabezpieczone fertanem. Zdjęć tuż po piasku nie ma, bo bateria padła, a musiałem fertanem prysnąć

Na to Epoxyd Novol classic car i 2 warstwy noxudola 900. Profile pozalewane noxudolem 750.
Kilka zdjęć w niekoniecznie chronologicznej kolejności

Re: 205 CTi "Gutek"
: 17 wrz ndz, 2017 8:23 pm
autor: szasz
grzesiek309 pisze:(...) przebieg 170 tys km jest oryginalny
Po Twoich Grzesiu zabiegach podłoga wygląda jak z fabryki!

Re: 205 CTi "Gutek"
: 17 wrz ndz, 2017 9:03 pm
autor: czargosia
Dodam jeszcze że Grzesiu założył nowe przewody paliwowe.
Robota wykonana na 6- kę.
Re: 205 CTi "Gutek"
: 17 wrz ndz, 2017 9:18 pm
autor: nowak68
Pięknie

Konserwator powinien być zadowolony
A swoją drogą, czy takie zabiegi trzeba uzgodnić? Jaki zakres prac przy zabytkowym samochodzie należy zgłaszać lub konsultować?
Pytam z czystej ciekawości

Re: 205 CTi "Gutek"
: 17 wrz ndz, 2017 10:34 pm
autor: czargosia
Powinno się uzgadniać z konserwatorem np:
- zmianę silnika na inny model
- zmianę koloru nadwozia
- użycie części zamiennych innych niż występujących w tym modelu- egzemplarzu ( zawieszenie np z gti, sanki).
- sprzedaż samochodu za granice Polski
- inne naprawy zmniejszające poziom oryginalności pojazdu.
Takie mam wiadomości od rzeczoznawcy który wykonywał dla mnie opinię.