Strona 7 z 24
Re: Xsara VTS
: 17 lut wt, 2015 5:31 pm
autor: Orfister
Niedługo zaczniemy porozumiewać się obrazkowo..echhh... żal aż ściska

Re: Xsara VTS
: 17 lut wt, 2015 7:55 pm
autor: DJPreZes
No już już, spokojnie panie... Fajną robotę robisz, ale i tak na 110% nie miałeś tak zajechanych hamulców jak ja. Poza tym jak usprawniłeś ten ręczny?
Re: Xsara VTS
: 18 lut śr, 2015 7:00 am
autor: 2mouse
Orfister pisze:Niedługo zaczniemy porozumiewać się obrazkowo..echhh... żal aż ściska

W dodatku obrazkami niechlujnymi i nieczytelnie skomponowanymi... To kwestia paru lat....
Wiesz, że trzeba się napić, żeby rozmawiać?...

I co TY na to?

Re: Xsara VTS
: 23 lut pn, 2015 10:23 am
autor: Orfister
Ręczny na szczęście był niesprawny z prozaicznego powodu...zardzewiałe na maxa liniki..w zasadzie lewa stała na amen, prawa.. była w fazie agonii
i po raz kolejny okazało się, że bez młota to nie robota. Tak prozaiczna czynność jak wybicie linki z gniazda w zacisku nie obyło się bez mocnego uderzenia.
Ale to jest NIC w porównaniu do mocowania linek do dźwigni ręcznego. By się tam dostać, należy z pozycji siedzącego na tylnej kanapie przez otwór w podłokietniku dostać się do mocowania...otwór "rewizyjny" jest taki, ze wchodzi tam tylko jedna dłoń ..ciasno i ostro wewnątrz...pokaleczone dłonie i 2 h zmarnowane na samo podłączenie zaczepów linek...potem pół godziny na regulację nakrętką a potem to już z górki

Re: Xsara VTS
: 23 lut pn, 2015 2:30 pm
autor: woocash
pokaleczone dłonie i 2 h zmarnowane na samo podłączenie zaczepów linek
nie ma to jak patent w 205

dziecko by dało radę wymienić "przód" linek - ba, może nawet wyregulować

Re: Xsara VTS
: 23 lut pn, 2015 7:38 pm
autor: krzyska
Wstawilbys fote pokaleczonych dloni na dowód bo zalatuje sztycznym dramatyzmem ala discovery

Re: Xsara VTS
: 23 lut pn, 2015 7:48 pm
autor: woocash
ooo.. to to to
i obdukcję!
i załóż xsarze niebieską kartę

Re: Xsara VTS
: 23 lut pn, 2015 8:38 pm
autor: DJPreZes
W 406 jest też dziwnie, jeśli chodzi o linki ręcznego, ale tutaj przynajmniej się da tunel wyjąć w bardzo prosty sposób.
Re: Xsara VTS
: 26 lut czw, 2015 11:40 pm
autor: Orfister
Ot i klocki...a w zasadzie to, co z nich zostało...tarcze wyglądały równie pięknie
Re: Xsara VTS
: 26 lut czw, 2015 11:46 pm
autor: woocash
orfi, gdzie obdukcja? że klocki na złomie za darmoszkę dają to wiemy

Re: Xsara VTS
: 26 lut czw, 2015 11:49 pm
autor: Orfister
Nima obdukcji..juz się rany zabliźniły

Re: Xsara VTS
: 27 lut pt, 2015 12:20 am
autor: krzyska
Orfi, DSC_3647.JPG do czego to to???
Re: Xsara VTS
: 27 lut pt, 2015 12:36 am
autor: woocash
juz się rany zabliźniły
terefere!
następnym razem nie dramatyzuj

Re: Xsara VTS
: 27 lut pt, 2015 8:12 am
autor: Orfister
krzyska pisze:Orfi, DSC_3647.JPG do czego to to???
To są takie blaszki które mocuje się do tłoczka przednich zacisków ( osadzone sprężyście wewnątrz tłoczka ) , poprzez tę blaszkę tłoczek naciska na klocek...jedyne racjonalne wytłumaczenie zastosowania tego patentu, to bardziej równomierne rozłożenie nacisków na tłoczka na klocek...
Re: Xsara VTS
: 27 lut pt, 2015 9:41 am
autor: woocash
zwykle blaszki gdzieś tam to patenty anty-piskowe.