Strona 7 z 11
: 10 sty wt, 2006 3:15 pm
autor: NMike
Aha, a możesz cyknąć fotki

W sumie gdybym taką miał robioną, to część by była zmodyfikowana, nie planuje wozić siedzeń ze sobą

Chociaż na razie są bo ładnie wyglądają, ale i tak nikt się tam nie wciśnie

heja
: 10 sty wt, 2006 4:36 pm
autor: wojti
panowie widze ze rozmawiacei o klatkach i NMike napisal ze nie chce miec klatki zgodnej z zalczanikeim J ok ale pwoiem ci tak skoro robisz klatke to zrob sobie porzadna klatke szkoda pakowac kasy w jakis badziew a pozniej 100 tys razy ja przerabiac:0 polecam mopjego koelgev-ce mistrza GSMP robi swietne klatki jakie sob9ie tylko zazyczysz :0 jedyny minus to ze mieszka w krosnie:) a co do roznicy klatki do KJS a do RAjdow widomo ze chodzi o rozbudowanie orurowania ale chlopaki przeciez jesli sie ma trefna klatke to w KJS mozna wlasnie od tego zginac slyszalem o wielu takich przypadkach wiec goraco was zachacam jesli juz cos wkladacie do wonu to przemyslcie rozsadnie i wlozcie cos co ma was zabezpieczac a nie tlyko rury zeby fajnie wygladalo jak rajdowka:)::) pozdrawiam!:) Wojti
: 10 sty wt, 2006 4:50 pm
autor: NMike
O to chodzi żeby zabezpieczało
Szukam projektu, ew. wzoru. Wykonanie mam na miejscu
Wolałbym od razu mieć porządną- wiadomo.
: 10 sty wt, 2006 6:06 pm
autor: NMike
Nom, faktycznie, wygląda jak 'zabawka'

Re: heja
: 10 sty wt, 2006 6:51 pm
autor: Michal
wojti pisze: jesli sie ma trefna klatke to w KJS mozna wlasnie od tego zginac
KJSy sa tak robione ze nawet klatka nie jest potrzebna... Od trefnej klatki mozna zginac na jakims rallysprincie czy chocby na zwyklej drodze... Jezeli klatka jest robiona na 'odpieprz sie' to po prostu wygina sie nie tak jak trzeba i szkodzi jeszcze bardziej... Na rajdach juz musi byc zgodna z zalacznikiem J... Jeszcze nie slyszalem zeby ktos zginal na KJSie, bo proby sa tak robione zeby nie bylo alejek drzew, slupow i tego typu przeszkod... My jak robimy KJSa to wszystkie 'ewentualne' miejsca wypakowania obkladamy oponami... Niestety trzeba w takim wypadku myslec za zawodnika, bo czasami przyjedzie jakis 'napał' i bedzie robil cuda (Grzesku, na pewno kojarzysz Honde Prelude z Kreciolka w Wieliczce)... Co do klatki to ja robilbym od razu zgodna z zalacznikiem J, nie ma sensu tysiac razy kombinowac, a bedzie bezpieczniej na pewno...
NMike, co do wymiarow klatki to nie ma jednoznacznych wymiarow... Jedynie co powinienes wiedziec to grubosc scianki i srednice wg. zal. J a reszte robisz sam jak Ci pasuje, czyli doginasz na gietarce ile trzeba...
: 10 sty wt, 2006 6:57 pm
autor: NMike
No i o to chodzi

Chce pójść na łątwizne i wiedzieć gdzi wygiąć, na ile przyciać rury itd

: 10 sty wt, 2006 6:58 pm
autor: NMike
Aha, rury mają być gięte z przeciaganiem, czy normalniewalcami

: 10 sty wt, 2006 7:20 pm
autor: Michal
No to jak bedziesz szedl na latwizne to bedziesz robil tak jak te rozporki
Giecie jest razem z przeciaganiem, odpuszczaniem i walcowaniem...

Wkladasz na gietarkie i ogien

Tylko tak zeby sie nie pomarszczylo od wewnatrz...
: 11 sty śr, 2006 11:58 pm
autor: Adi205
Grzesiu czy ja dobrze widze i będe musiał przyciąć te klapki przeciwsłoneczne
Czy ta klatka którą pokazał 205Mi16 nadaje się do czegoś ?? chce coś lekkiego i troche chroniącego - a na taką mi wygląda
: 12 sty czw, 2006 7:46 am
autor: Michal
Takie troche chronioce cos moze Ci zrobic wecej krzywdy, niz Cie ochroni... Byle w tym temacie na poprzedniej stronie

: 12 sty czw, 2006 9:43 am
autor: Dusan
: 12 sty czw, 2006 2:34 pm
autor: Michal
Z jednej strony niby troche chroni ale nie wiadomo jak taka rurka sie zachowa i jak sie wygnie...
: 12 sty czw, 2006 3:34 pm
autor: Adi205
mam nadzieje ze nie dojdzie do testu klatki:P
a chce ją mieć dlatego że mi sie podoba i jest z alu -( można wypolerować)
: 24 sty wt, 2006 10:23 pm
autor: Para
to jest wykres z hamowni 205Mi16 z tego tematu ?
: 24 sty wt, 2006 10:34 pm
autor: Adi205
nie grzegorz ma 2.0 16V