Strona 1 z 1

Wezyki podcisnieniowe

: 24 lis pn, 2008 1:45 pm
autor: levis
Witam.
Wczoraj na zlocie, jeden z kolegow stwierdzil, ze podejrzewa zle podlaczenie przewodow podcisnieniowych w moim 1.4 w Garrosie. Faktycznie to podlaczenie nie jest najpiekniejsze, bo poprzednim wlascicielem byl pewnie jakis rzezbiarz. Czy ktos moze mi wytlumaczyc od czego sa te przewody podcisnieniowe ? Jakis schemat tez by sie przydal. Chodzi mi o te, ktore ida od aparatu zaplonowego do takiego jakby elektrozaworu... Z gory dzieki :)

Re: Wezyki podcisnieniowe

: 24 lis pn, 2008 4:12 pm
autor: cejot
To ja tak stwierdziłem. :)
Po pierwsze te wężyki są moim zdaniem złe - takie plastikowe akwarystyczne zamiast sztywnych gumowych.
Po drugie jak rzuciłem okiem to połączenie idące z okolic przepustnicy jest źle podpięte przy elektrozaworku. Rurka od elektrozaworka do podciśnieniowego przyśpieszacza zapłonu (ufo, w aparacie zapłonowym) jest chyba dobrze połączona.
Dzisiaj może zajrzę do swojej 205. i postaram się zrobić zdjęcia jak to powinno być podłączone oraz jak powinny wyglądać rurki.

Napisałem co mi się wydaje, ale sam wiesz, że tylko na to zerknąłem. Następnym razem postaram się temu bliżej przyjrzeć.

P.S.
Przepraszam, że się głębiej nie zastanowiłem nad tym wczoraj, ale moja forma po miesięcznej chorobie nie jest najlepsza i trochę zmęczyła mnie wczorajsza pogoda.

Re: Wezyki podcisnieniowe

: 24 lis pn, 2008 4:17 pm
autor: Sebek
rurka jak rurka, można też takie zwykłe z tworzywa przezroczyste założyć ale one szybko twardnieją, co do połączenia to trzeba by zobaczyć :)

Re: Wezyki podcisnieniowe

: 24 lis pn, 2008 4:25 pm
autor: cejot
Te rurki się tam aż załamywały, więc moim zdaniem są złe. Dlatego warto kupić gumowe. W sklepach motoryzacyjnych na metry sprzedają. U mnie gumowe były sparciałe, więc wymieniłem.