Stacyjka
- 
				cyborg
 - Uzalezniony
 - Posty: 994
 - Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
 - Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Brodnica
 
Stacyjka
Dzis rano jak jechalem do pracy padla mi stacyjka, tzn przy odpalaniu cos jakby peklo lub przeskoczylo w srodku i po wlaczeniu rozrusznika kluczyk nie wrocil sam do polozenia zaplonu, i gdybym go nie obrocil reka w lewo to rozrusznik caly czas by krecil.. Nastepnie po zgaszeniu nie moglem wylaczyc kontrolek, dopiero jak dosc silnie przekrecilem kluczyk to pokonalem opor i kluczyk wrocil na zero. Teraz juz wszystko pracuje luzno zarowno w prawo jak i w lewo no i oczywiscie dalej nie wraca kluczyk z polozenia rozruch. Pytanie-czy ktos grzebal w stacyjce? Chodzi o to czy w ogole warto ja rozbierac i rzezbic, czy wyrzucic i szukac nowej (lub uzywki)? Z jednej strony troche szkoda bo wciaz mam wszystkie 5 zamkow na 1 kluczyk ale jesli nie bedzie wyjscia..
			
			
									
						
										
						- 
				PiotrDiesel
 - Junior
 - Posty: 302
 - Rejestracja: 29 sty czw, 2009 8:11 pm
 - Posiadany PUG: GRD i GTD
 - Numer Gadu-gadu: 296692
 - Lokalizacja: Dąbrówki Łańcut Podkarpacie
 
Re: Stacyjka
musiała pęknać sprężynka Tam gdzie dorabiaja klucze czasami dorabiaja stacyjki czy wkładki do kluczy troche drożej bo około 50do 60zł szt
			
			
									
						
										
						- Paweł
 - Junior
 - Posty: 198
 - Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
 - Numer Gadu-gadu: 46077
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Re: Stacyjka
Miałem dokładnie to samo, ale jeździłem z tą usterką do czasu, aż odłamany kawałek sprężyny całkiem zablokował stacyjkę. Kupiłem i zamontowałem używaną, a starą rozebrałem i wygląda na to, że sprężynę od cofnięcia po rozruchu można bez problemu wymienić mając w miarę sprawne ręce. Mojej stacyjki nie ratowałem, bo dodatkowo zablokował się bębenek - jakimś cudem wyszła maleńka sprężynka dociskająca sworznie w bębenku.
			
			
									
						
							205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)